fredag den 17. juni 2011

Heltedigte


Har siden igår levet i en verden hvor ære vægtes højt, nemlig i den Trojanske Krig skildret i Iliaden, som filmen Troja bygger på. På tirsdag skal jeg til eksamen i oldtidskundskab, og det er desværre ikke min stærke side. Jeg elsker de gamle fortællinger om de fantastiske kampe, men det er bare ikke et af de fag, jeg for alvor føler mig sikker i. Da jeg skal have hue på i faget, er mine forventninger til mig selv højere end ellers og derfor læser jeg på livet løs om både krigshelte og græske guder, og jeg håber det betaler sig! :)

1 kommentar:

Dytbat sagde ...

Hej (: *sms*

Kan godt være at du nu tænker åååh nej har hun nu tænkt sig at skrive en sperm mail rundt på forskellige blogger nej er det ikke jeg ville bare fortælle dig personligt at jeg nu har fået egne domæn og det er der frem over du skal skrive til mig jeg håber at du vil gå forbi min blog skrive en dejlig hilsen i min gæstebog så vil jeg blive glad (:

Men skal lige siges jeg er igang med at opdater bloggen og endnu ikke er færdig med den endnu (:

www.dytbat.dk

Mnage knuser fra Lise