tirsdag den 17. maj 2011

Eksamener

Så er der ikke lang tid til huen er min. I tre år nu har den være motivationen ud på de sene aftentimer, når de store ord om alt og intet skulle udgøre konklusionen på de efterhånden utallige danskstile, og endelig, ENDELIG har jeg en dato: d. 21. juni 2011 bliver den min! Inden da, er der en masse eksamener at forbedrede sig til, men udtrækningen kunne ikke være gået bedre. Af de mundtlige skal jeg op i Dansk A, Matematik A og Kemi A, hvilket jo er helt perfekt, da det er mine studieretningsfag. I dag fik vi så endelig de mundtlige at vide, og det bliver ikke meget bedre. Jeg skal op i Historie A, Engelsk B, Erhvervsøkonomi C og Oldtidskundskab C - der er jo nærmest intet at læse op på! Det er virkelig fantastisk, så alt i alt må jeg sige, at jeg er tilfreds! :D

Ingen kommentarer: