fredag den 27. maj 2011

Alenedage

Mads er på tur med studiet til München, og i mens har jeg valgt at bruge mine dage aktivt, for ikke bare at sidde hjemme alene og læse op til eksamen. I dag er jeg nået til sidstedagen, da han kommer hjem en gang i nat, og jeg har en masse jeg skal nå. Indtil videre har jeg fået sorteret alle mine keminoter til skriftlig eksamen på mandag, og i det hele taget bare forberet mig til den sidste skriftlige eksamen. Derudover har jeg fået kigget lidt på regnskab, og forud venter der mig en dejlig opvask, lidt oprydning i stuen, og forhåbentlig kan jeg få tid til at tegne lidt i aften. Det er jo super fantastisk at have nogle dage alene, hvor man kan få ordnet det, man til tider har en tendens til at udsætte, men jeg glæder mig virkelig også til han kommer hjem igen, så jeg kan lukke øjnene om aftenen vidende jeg ikke er helt alene i den store verden :)

Ingen kommentarer: